Biuro w dogodnej lokalizacji

ekskluzywne wieżowce

Jeżeli decydujemy się założyć działalności gospodarczej, jedną z najważniejszych kwestii jest to, gdzie będzie znajdować się siedziba naszej firmy. Tak jak możemy się domyślać, ma to ogromny wpływ na to, jak postrzegać nas będą potencjalni klienci. Właśnie dlatego powinniśmy przyłożyć szczególną uwagę do tego, gdzie ono będzie. Czy warto wynajmować biuro w bardzo prestiżowej lokalizacji? Przekonajmy się!

Lokalizacja biura

nowe biuroKiedy nadchodzi moment na wybranie odpowiedniego biura pod siedzibę naszej działalności jednym z kluczowych czynników, które weźmiemy pod uwagę, jest jego lokalizacja. Stanowi ona pewną wizytówkę naszej firmy i tak naprawdę z uwagi na organizowanie przeróżnych spotkań biznesowych jest ona jednym z najważniejszych elementu budowy wizerunku firmy. To, na jakie miejsce się zdecydujemy, powinno zależeć od tego, w jakiej branży działamy czy gdzie zamierzamy poszukiwać naszych potencjalnych klientów. Nie sposób zapomnieć o kwestiach takich jak dogodna komunikacja miejska i rozwinięta infrastruktura drogowa. Dlaczego? Otóż wyobraźcie sobie, że wasi Klienci musieliby do Was docierać przy pomocy 4 autobusów i tramwaju lub samochodem, lecz po drodze gruntowej prowadzącej przez sporej wielkości doły, na których nie trudno zgubić zawieszenia. To niezbyt dobrze wpłynie na ich nastrój!

Łatwy dojazd

kompleks biurowyLokalizacja, która jest prestiżowa ma znacznie więcej niż dobry dojazd. Decydując się na wynajem lub kupno biura w takim miejscu otrzymujemy w zamian nie tylko samą powierzchnię, ale także szeroko pojęte otoczenie biznesowe, które często bywa kluczową kwestią w negocjacjach, gdyż budują one wrażenie, że jesteśmy jedną z czołowych firm w biznesie. Oczywiście jak się domyślamy, za taką przyjemność musimy słono zapłacić. Gdy spojrzymy na ceny wynajmu za metr kwadratowy, to w zależności od wielkości miasta zauważymy, jak duże potrafią być to kwoty. Nie rzadko może się okazać, że pochłonie on większość naszych wydatków! Właśnie wtedy musimy zapytać sami siebie – czy jest to warte takich pieniędzy?

Podsumowanie

Posiadanie biura naszej firmy w prestiżowej lokalizacji może mieć swoje plusy, jak i minusy. Mocne strony takiego rozwiązania są dość jasne, gdyż bezpośrednio wpływają na to, jak postrzegają nas klienci. Niestety koszty takiej nieruchomości bywają zabójcze dla finansów naszej firmy, stąd też warto podejmować decyzje w sposób rozsądny.